לצורך שיפור שיעורי ההמרה
לצורך שיפור שיעורי ההמרה באתר המלון, יש להבין מה מניע, עוצר ומשכנע את המשתמשים שלכם לבצע את הפעולות, כך שתוכלו להעניק להם את חווית המשתמש (UX) הטובה ביותר האפשרית. אנו תוקפים את הבעיה בשלוש קטגוריות שונות, שמתחברות יחד לתוצאה סופית של שיפור משמעותי. 1. UX (User Expirience) חווית המשתמש – אנו שואלים את עצמנו מה גורם ללקוחות לנטוש את תהליך ההזמנה? 2. TRAFFIC – אנו בודקים את איכות התנועה כדי שהמשתמשים המגיעים לאתר יהיו יותר רלוונטיים ומבושלים לרכישה. חבל להביא גולשים לא רלוונטיים שלא ממירים להזמנה בסופו של דבר. 3. Persuade (שכנוע) - עלינו לבצע פעולות באתר ולהציע הצעות נכונות ללקוח הנכון בזמן הנכון. זה מתבטא באלו הצעות מציעים ללקוח, כמה הצעות, האם יש כפילויות במחירונים? מה מדיניות הביטולים? מה המחיר המוצע ומה יש לאתרי הסוכנים שמוכרים אתכם. CRO הא תהליך חשוב ביותר באתר ההזמנות שלכם וחשוב לשלבו כחלק מתהליך המכירה היומיומי באתר שלכם.