CRO לבתי מלון
שיפור יחסי המרה למלונות

שיפור יחסי המרה באתר ההזמנות של המלון
לקבלת פרטים נוספים

שיפור יחסי המרה באתר ההזמנות של המלון

כל עסק בתחום המסחר האלקטרוני רוצה להגדיל את המכירות באתר. כך גם בתחום האירוח. לצורך כך, יש צורך לבצע שיפור מתמיד של אסטרטגיית השיווק באתר כדי להגדיל את מספר המשתמשים המבצעים הזמנה באתר הבית של המלון או פעולות אחרות כגון: מילוי טופס פניה, התקשרות למרכז הזמנות וכיו''צ. חברות רבות מציעות לכם לשפר את יחסי ההמרה באתר, אך הבעיה העיקרית היא, שהצעות כאלו לא תמיד נוגעות בכל הגורמים המשפיעים על כך.
להגיע ליעד

להגיע ליעד

כולם מדברים על CRO אבל רק חלק מהעסקים מבינים מה צריך לשנות כדי להגיע ליעד שלהם. התוצאה היא בדיקות מיותרות של A/B TESTING, בדיקות אלמנטים חזותיים אקראיים או הסרת עותק ישן ללא כל סיבה או דרך מוצקה לאמת את מאמצי ה-CRO שלהם. כדי להחליט מה לבצע ואיך, חייבים למדוד ולמדוד נכון.
אנו מתמחים בשיפור יחסי ההמרה באתר ההזמנות שלכם ומטפלים במספר תחומים יחד, כדי לבצע שיפור זה.
אנו מאמינים ב''גישת CRO הוליסטית''. גישת זו לוקחת בחשבון את כל מה שבא לפני הפעולה הסופית, כך שלא מתמקדים רק בחלק קטנטן מהמשוואה.
לצורך כך, אנו משתמשים בכלים מקצועיים ומתקדמים כדי לאתר בעיות ולעשות מחקרי A/B TESTING מתאימים כדי לבצע את האמור.
לצורך שיפור שיעורי ההמרה

לצורך שיפור שיעורי ההמרה

לצורך שיפור שיעורי ההמרה באתר המלון, יש להבין מה מניע, עוצר ומשכנע את המשתמשים שלכם לבצע את הפעולות, כך שתוכלו להעניק להם את חווית המשתמש (UX) הטובה ביותר האפשרית.
אנו תוקפים את הבעיה בשלוש קטגוריות שונות, שמתחברות יחד לתוצאה סופית של שיפור משמעותי.
1. UX (User Expirience) חווית המשתמש – אנו שואלים את עצמנו מה גורם ללקוחות לנטוש את תהליך ההזמנה?
2. TRAFFIC – אנו בודקים את איכות התנועה כדי שהמשתמשים המגיעים לאתר יהיו יותר רלוונטיים ומבושלים לרכישה. חבל להביא גולשים לא רלוונטיים שלא ממירים להזמנה בסופו של דבר.
3. Persuade (שכנוע) - עלינו לבצע פעולות באתר ולהציע הצעות נכונות ללקוח הנכון בזמן הנכון. זה מתבטא באלו הצעות מציעים ללקוח, כמה הצעות, האם יש כפילויות במחירונים? מה מדיניות הביטולים? מה המחיר המוצע ומה יש לאתרי הסוכנים שמוכרים אתכם.
CRO הא תהליך חשוב ביותר באתר ההזמנות שלכם וחשוב לשלבו כחלק מתהליך המכירה היומיומי באתר שלכם.